Saturday, May 10, 2008

WORLD ART FESTIVAL - ANULAT!

Comunicat de presa



Fundatia cultural-artistica Aurel Mitran anunta luarea deciziei de anulare a WORLD ART FESTIVAL Bucuresti – editia I, care urma sa aiba loc in perioada 28 iunie – 3 iulie la Amfiteatrul „Mihai Eminescu”.

Regretam ca am fost nevoiti sa luam o astfel de hotarare contrara parerilor si dorintelor noastre, dar vanzarile de bilete sunt mult, mult sub cele estimate si reprezinta cauza determinanta a anularii proiectului. Avand in vedere ca finantarea festivalului se baza exclusiv pe veniturile din vanzarea de bilete, acesta nu mai poate fi realizat.

Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate celor pe care i-am determinat sa isi schimbe programul in perioada 28 iunie – 3 iulie prin exprimarea materiala a dorintei de participare la festival si sunt rugati sa se prezinte in perioada 12 mai – 31 mai cu biletele cumparate numai la casa de unde le-au achizitionat pentru incasarea contravalorii acestora. Returnarea banilor se va face numai pe baza biletelor.

Cu parere de rau, dar cu speranta realizarii unui festival dedicat artei de calitate din orice colt al lumii, intr-un viitor cat mai apropiat,

Violeta Creanga
Co-ordonator festival
Fundatia cultural-artistica Aurel Mitran

2 comments:

Unknown said...

Mare pacat...
Am stat pina acum fara sa iau bilet si gindeam sa cumpar saptamina asta.
Ei bine, vad ca nu mai am la ce sa cumpar.
Poate mai sunt si altii care voiau sa faca asa.
Pacat ca pt un eveniment interesant nu exista bani si pentru evenimente dedicate prostiei umane(precum fotbalul) se gasesc totdeauna resurse

Oaie said...

eu am cumparat bilet si pot sa spun un singur lucru: sunteti varza.

nu s-au vandut suficiente bilete pentru marketing-ul vostru e 0, pentru ca sunteti incapabili pentru ca sunteti papagali.